Združevanje idej vodi k še večji pestrosti unikatne ponudbe

Slovenci se lahko pohvalimo z ogromnim številom ustvarjalnih talentov in veseli smo, da se med njimi rojevajo prijateljstva. Še bolj pa nas navdušujejo novice, ko se vrhunski ustvarjalci odločijo za sodelovanje. Izdelki, ki so plod skupnih idej, so vedno nekaj posebnega, zato predstavljamo tri sodelovanja, ki so nas navdušila.

1. Renata Bedene (fibre-textile-wearable) in Maruša Hren (Maruji): Medsebojno sprejemanje rodi dobre rezultate

Kaj vaju je povezalo – kdaj, kako se je rodila ideja in kako sta jo pripeljali do realizacije?
Med pogovori na sejmih, medsebojni izmenjavi idej, dobronamernih kritikah se je rojeval nov plato, kjer sva združili ljubezen do materialov, barv, črt – katere riše šivalni stroj. Medsebojno sprejemanje, spontanost sigurno rodi dobre rezultate.

Kako pomembno se vama zdi povezovanje in kakšne koristi prinaša vama pri ustvarjanju?
Povezovanje je vsekakor nadgrajevanje na več področjih. Za obe je dobrodošel razvoj in razširitev ponudbe. Finančne koristi (še) ni, saj je to ‘poslovno druženje’ na začetku. Naročil se ne pa braniva.

Kako vidita vajino sodelovanje v prihodnosti?
Poti imava odprte. Spontanost je do sedaj obrodila največ sadov, tako se prepuščava materialu, domišljiji in klepetu ob kavi. Veseliva se vsakega butičnega junaka.

Renata Bedene (fibre-textile-wearable) in Maruša Hren (Maruji)

Renata Bedene (fibre-textile-wearable) in Maruša Hren (Maruji)

Renata Bedene (fibre-textile-wearable) in Maruša Hren (Maruji)

2. Teja Pintarič (Kvičke Kvačke) in Nina Gumzej (Catninas): Več glav več ve – to velja tudi za ideje

Kaj vaju je povezalo – kdaj, kako se je rodila ideja in kako sta jo pripeljali do realizacije?
Pisalo se je leto 2012, ko sva se spoznali. Ena glasna, druga bolj tiha. Ena ljubiteljica nežnih, druga živih barv. Ena kvačkarica prejic, druga kvačkarica različnih materialov. Težko bi rekli, kako sva prišli do ideje o sodelovanju, verjetno pa je k temu pripomoglo pogosto druženje na sejmih in ugotovitev, da imava tudi nekaj skupnih strank. Ko se je tako počasi spletalo prijateljstvo, sva začeli razmišljati o združitvi najinih veščin v skupno linijo, imenovano ‘Mačke Kvačke’. Kolekcijo, s katero sva se predstavili konec leta 2013, povezujejo mehki tekstilni materiali in trše komponente iz polimerne gline ter smole.

Kako pomembno se vama zdi povezovanje in kakšne koristi prinaša vama pri ustvarjanju?
Več glav več ve – to seveda velja tudi za ideje. Pri ustvarjanju linije sva združili ideje, različne poglede in izkušnje. Verjameva, da si morajo biti ustvarjalci med seboj v navdih in motivacijo. Načelo, za katerega meniva, da bi ga moral ‘posvojiti’ prav vsak ustvarjalec, je – vsak izdelek ima svojega kupca. Pri izpeljavi najinega projekta sva si vzajemno pomagali s širjenjem novice preko najinih strani na družabnem omrežju in združevanju najinih strank. Te vedno rade vidijo kaj novega in drugačnega in temu je treba ustreči. Tudi sami radi pogledava stvaritve, ki nastanejo kot plod združevanja večih ustvarjalcev.

Kako vidita vajino sodelovanje v prihodnosti?
O tem, kako in kaj bo z najinim sodelovanjem v prihodnosti, ne razmišljava preveč. Ko se pojavi ideja, jo preprosto predebatirava in realizirava, potem pa v miru in brez pritiska počakava na naslednjo. Spontane ideje so vedno najboljše.

Teja Pintarič (Kvičke Kvačke) in Nina Gumzej (Catninas)

Teja Pintarič (Kvičke Kvačke) in Nina Gumzej (Catninas)

Teja Pintarič (Kvičke Kvačke) in Nina Gumzej (Catninas)

tejanina-4

3. Katarina in Dominika Bučar (Boopacks): Mladi si moramo med seboj pomagati

Kaj vaju je povezalo – kdaj, kako se je rodila ideja in kako sta jo pripeljali do realizacije?
Ideja za ta projekt je nastala v želji po lastnem izdelku, začeti nekaj svojega, pokazati kreativnost in predvsem delati nekaj, kar naju veseli in biti v tem uspešni. Prav ideja za ustvarjanje nahrbtnikov se je pokazala pred dobre pol leta, ko sva naleteli na težavo najti popoln nahrbtnik. Spoznanje, da je na trgu primanjkovalo tovrstnih izdelkov, pa se nama je zdelo kot odlična ideja za lansiranje lastne blagovne znamke – BOO.

Kako pomembno se vama zdi povezovanje in kakšne koristi prinaša vama pri ustvarjanju?
Velik poudarek pri razvijanju blagovne znamke, ustvarjanju imena, prepoznavnosti dajeva prav povezovanju z drugimi uspešnimi blagovnimi znamkami in podjetji. Mladi si moramo med seboj pomagati, se čim več povezovati in s tem pridobivati nove izkušnje, poznanstva in priložnosti. Pri povezovanju vsaka blagovna znamka doda neko svojo malenkost, ki lahko odpre nova vrata in pomaga, da blagovna znamka naredi korak naprej. Vsekakor si želiva povezovanja in sodelovanja in temu namenjava veliko pozornosti. Si pa želiva, da bi bilo za mlade, ki se podajo na tovrstne podjetniške in ustvarjalne projekte, več priložnosti in sredstev, ki bi omogočila hitrejši razvoj.

Kako vidita vajino sodelovanje v prihodnosti?
Meniva, da trenutno zelo dobro sodelujeva in želiva najino sodelovanje v prihodnosti nadaljevati. Želiva ustvariti uspešno mednarodno blagovno znamko in nadaljevati BOO zgodbo. Ker sva sestri in prijateljici, je najina povezanost še toliko večja in to vidiva kot prednost v skupnem ustvarjanju. Najini skupni cilji so jasni in visoki, zato jih poskušava kar se le da hitro in uspešno dosegati.

Katarina in Dominika Bučar (Boopacks)

Katarina in Dominika Bučar (Boopacks)

Katarina in Dominika Bučar (Boopacks)

E-revija Ustvarjalne roke – jesen 2015
Prispevek je bil objavljen v e-reviji Ustvarjalne roke – jesen 2015.

Spremljajte naše objave s prijavo na e-novice ali pa nam sledite na Facebooku, Twitterju in Pinterestu.

Avtorica prispevka Metka Pravst, kreativna in idejna vodja Ustvarjalnih rok, je po izobrazbi komunikologinja, po poklicu novinarka in po duši ustvarjalka blagovne znamke www.metibeti.com. Spremljate jo lahko na Instagramu, na Facebook strani MetiBeti, na Twitterju ali sledite njenim navdihom na Pinterestu. Pišete ji lahko na elektronski naslov metibeti@gmail.com.