Pod blagovno znamko LULO se podpisujeta politolog Matej Črnjavič in arhitekt Andrej Mahovič, javna uslužbenca čez dan, v prostem času pa ljubitelja umetnosti in umetniška ustvarjalca. Avtorja številnih slik in razstavljavca svojih del v letu 2016 sledita nasvetu horoskopa, ki je enemu od tandema napovedal ‘uspešno preoblikovanje hobija v nekaj več’. Prepričana, da zvezdam ne gre oporekati (in z upanjem, da se zvezde ne motijo), sta se podala na skupno podjetniško pot. Ustvarila sta blagovno znamko, ki je sestavljena iz imena njune psičke Lucy Lou, skrajšano Lucy, skoraj dve leti stare airedalske terierke, ki je neusahljivi vir zabave in nagajivosti.
Njuna želja po ustvarjanju ju je privedla do zamisli, da bi svetu ponudila beležke in zvezke, ki bi jih krasili motivi njunih slik. Na prvi pogled ne prav revolucionarno idejo sta naredila posebno, ko sta se namesto za preprost strojni tisk motivov na podlago odločila za posebno tehniko ročnega prenosa, ki daje izdelkom osebno noto in dodano vrednost. Postopek prenosa motiva je sestavljen iz več faz in zahteva ustvarjalčevo pozornost, zbranost in natančnost. Kljub zamudnemu delu je končni izdelek nedvomno vreden časa, ki ga zahteva. Pa še to: zaradi načina prenosa motiva na podlago prihaja do manjših variacij, tako da noben izdelek ni povsem enak drugemu.
Beležkam in zvezkom sta na prigovarjanje prijateljev kmalu dodala še nov izdelek, reprodukcije na lesu, za tiste, ki stvari radi obesijo na steno ali kot dekor postavijo na polico. Ker svoji ustvarjalnosti puščata prosto pot, se v prihodnosti morda obeta še kakšen izdelek, brez dvoma pa vsaj novi motivi. Trenutno je v ponudbi deset različnih motivov, izbrane Matejeve umetniške stvaritve, na katerih so upodobljene punčke (ženske) z velikimi, pogosto prevelikimi očmi. Zakaj so takšne, še sam ne ve.
Spremljajte naše objave s prijavo na e-novice ali pa nam sledite na Facebooku, Twitterju in Pinterestu.