Triglav v vsak dom

Triglav v vsak dom

Na slovenskem tržišču se je pojavila nova blagovna znamka DOMAtri, ki jo zastopata Maja Orehek in Dolores Noskovič Ogrinc, vsaka po svoje unikatna, vsaka s svojimi karakteristikami in znanji, s katerimi nadgrajujeta znamko, v kateri vidita potencial. „To ni le naš simbol, to je naš ponos. To je Triglav. Visoka mogočna gora, kot je mogočna naša narodna zavest. Naj vas ponosno predstavlja v naših domovih doma in po svetu. Triglav daje možnost predstavitve posameznega podjetja, saj se lahko na sam izdelek ali pakiranje doda besedilo s splošno vsebino ali vsebino prilagojeno individualnim potrebam. Informacije lahko poleg spletnih naslovov vsebujejo tudi QR kodo, ki posameznika vodi neposredno na spletno stran naročnika,“ nam je povedala Dolores in pojasnila, da je vodilo pri izdelavi izdelkov DOMAtri ljubezen do narave in lesa, zato so vsi izdelki leseni in ročno pobarvani. „Vsi trije vrhovi so odeti v belo barvo, v sneg, ki je zaradi ročne poslikave vsakič unikaten,“ je še poudarila in povedala, da so trenutno v obliki naše mogočne gore na voljo obešalnik za ključe, poličnik, magnet in obesek za ključe.

Triglav v vsak dom

Triglav v vsak dom

Triglav v vsak dom

Triglav v vsak dom

Triglav v vsak dom

Triglav v vsak dom

Triglav v vsak dom

Triglav v vsak dom

Spremljajte naše objave s prijavo na e-novice ali pa nam sledite na Facebooku, Twitterju in Pinterestu.

Avtorica prispevka je Metka Pravst Primožič, kreativna in idejna vodja Ustvarjalnih rok. Po izobrazbi je komunikologinja, po poklicu novinarka in urednica ter avtorica besedil za različne naročnike (prispevki za medije, blogi, SEO besedila), po duši ustvarjalka blagovne znamke www.metibeti.com. Spremljate jo lahko na Instagramu, na Facebook strani MetiBeti ali sledite njenim navdihom na Pinterestu. Pišete ji lahko na elektronski naslov metibeti@gmail.com.