Ob koncu leta se spodobi, da ocenimo uspešnost dela ustvarjalnih rok. Da je bilo za nas to izredno uspešno leto, pričajo sodelovanja s pomembnimi imeni tako tiskanih medijev kot tudi priznanih podjetij, uspešno pa širimo mrežo tudi na družabnih omrežjih.
Medijska pokritost se širi
Reviji Lisa, ki nam že ves čas stoji ob strani in v enostranski rubriki Ustvarjalne roke in z nabori izdelkov slovenskega porekla v rubrikah Stanovanje in Deco novosti tedensko predstavlja slovenske ustvarjalce, se je poleti pridružila tudi revija Jana. V njej tedensko prispevamo objave za rubriko Ustvarjajte z Jano, v kateri skozi intervjuje predstavljamo slovenske ustvarjalce, njihove izdelke v naborih in različne postopke izdelave unikatnih izdelkov. S pomočjo objav v tiskanih medijih tako tedensko predstavimo vsaj nekaj ustvarjalnih imen in njihove dosežke ponesemo v številne domove.
Sodelovanje s podjetji
Naše delo so v tem letu opazila tudi večja podjetja. Poleti smo z ustvarjalnimi nasveti sodelovali na Si.mobilovi strani Od ljudi za ljudi, saj je bil junij določen kot mesec poletnega ustvarjanja. Ob zaključku leta pa smo sodelovali še pri nastajanju dveh ustvarjalnih video posnetkov – dva videa sta nastala v sodelovanju z blagovno znamko Sensodyne. Leto, ki prihaja, nam prinaša novo sodelovanje z eno od znanih trgovskih blagovnih znamk, a o tem bomo več razkrili šele v novem letu.
Še bolj družabni na omrežjih
Letos je naša Facebook stran Ustvarjalne roke dosegla mejnik 15.000 sledilcev, na Pinterestu pa se približujemo deset tisočim sledilcem. Aktivno nekajkrat tedensko ‘čivkamo’ tudi na Twitterju in Instagramu, dveh družabnih omrežjih, ki jim prav tako posvečamo vedno več pozornosti.
Spletna stran in mejling
Tudi na naši spletni strani smo letos obeležili zanimivo okroglo številko – dosegli smo že 500 objav, kar pomeni, da je vsebine res veliko in da lahko tudi v arhivu objav preberete res veliko zanimivih prispevkov! Naj omenimo še našo mejling listo (prijavite se lahko brezplačno – tukaj), ki je letos dosegla okroglih tisoč naročnin, ki jim dvakrat mesečno pošljemo povzetke objavljenih prispevkov na naši spletni strani. Tako vam noben prispevek ne more uiti.
Želje?
Verjetno se spodobi, da vam za konec zaupamo tudi našo željo, da bi ustvarjalno mrežo širili še v tujino in slovenskim ustvarjalcem tako pomagali pri prodiranju na svetovne trge!
Spremljajte naše objave s prijavo na e-novice ali pa nam sledite na Facebooku, Twitterju in Pinterestu.